Zadzwoń
do nas
(22) 572 55 70
Obsługujemy obiekty mieszkaniowe
w całej Polsce.

Strefa Klienta

 
Jak korzystać ze Strefy Klienta? Obejrzyj film instruktażowy. 
 
 
 

 

Najczęściej zadawane pytania

1. Moje dane do logowania nie działają, dlaczego?

Powodów może być kilka: 
a. Państwa przeglądarka zapamiętała dane dostępowe i/lub adres starej kartoteki właściciela. Należy wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki i zalogować się poprzez www.zzn.pl -> Strefa klienta.
b. Przeglądarka ma zablokowane tzw. wyskakujące okienka, w których często pojawiają się reklamy. Należy odblokować tę funkcję dla domeny zzn.pl.
c. Właściwy Oddział ZZN nie dostał jeszcze od Państwa potwierdzenia odbioru danych do logowania. Prosimy o cierpliwość lub kontakt z Oddziałem.

2. Czy swoje dane logowania do Strefy Klienta mogę uzyskać przez telefon lub email?

Niestety nie. Musimy być 100-procentowo pewni, że dane dostępowe trafią do właściwej, upoważnionej osoby. Poczta elektroniczna i telefon nie dają takiej pewności. 

3. Podczas logowania do Strefy Klienta pojawia się komunikat: "Turn off your pop-up blocker!". Co mam zrobić?

Przeglądarka ma zablokowane tzw. wyskakujące okienka, w których często pojawiają się reklamy. Należy odblokować tę funkcję dla domeny zzn.pl.

4. Podczas logowania do Strefy Klienta przez przeglądarkę Mozilla Firefox pojawia się komunikat: "To połączenie jest niezaufane". Czy moje konto jest bezpieczne?

Zapewniamy: Strefa Klienta jest zabezpieczona prawidłowo. By usunąć ten komunikat, należy w przeglądarce odznaczyć kolejno opcje: Rozumiem Zagrożenie / Dodaj Wyjątek / Potwierdź wyjątek bezpieczeństwa

5. Czy połączenie ze Strefą Klienta jest szyfrowane?

Połączenie ze stroną zzn.pl podczas logowania do systemu oraz jak i cała komunikacja ze Strefą Klienta są zabezpieczone i szyfrowane przy wykorzystaniu ważnego certyfikatu SSL. Identyczną technologię wykorzystują banki do zabezpieczania przelewów elektronicznych.

6. Czy Strefa Klienta posiada wiarygodny certyfikat?

Jedynym i wiarygodnym źródłem poświadczenia bezpieczeństwa jest certyfikat SSL za pomocą którego połączenie z serwerem Strefy Klienta jest zawsze szyfrowane. Certyfikat można sprawdzić klikając na symbol kłódki a następnie szczegóły (przeglądarka Chrome).

7. Czy dostawca usługi posiada certyfikat świadczący o bezpieczeństwie przetwarzania danych?

ZZN Sp. z o.o. przykłada dużą wagę do odpowiedniego zabezpieczenia danych uzyskiwanych od naszych partnerów podczas zarządzania ich nieruchomościami. ZZN uzyskał świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego, które potwierdza zdolność Spółki do ochrony informacji niejawnych o klauzuli „poufne”. Świadectwo to zostało wydane przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego po przeprowadzeniu szczegółowego audytu Spółki. Ponadto, zgodnie z przepisami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z poźn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. z 2004 r. Nr 100, poz. 1024), w Spółce obowiązuje Polityka Bezpieczeństwa Danych Osobowych oraz Instrukcja zarządzania systemem informatycznym służącym do przetwarzania danych osobowych.

8. Czy głosowanie jest potwierdzane dodatkowym hasłem lub kodem PIN?

Podawanie dodatkowych poświadczeń (haseł czy kodów PIN) nie jest wymagane podczas głosowania, ponieważ odbywa się ono w odpowiednio zabezpieczonej Strefie Klienta. Głosu oddanego za pośrednictwem Strefy Klienta – podobnie jak głosu oddanego w sposób tradycyjny – nie można cofnąć ani zmienić.

9. Na jakiej platformie działa system głosowania?

Strefa Klienta w tym funkcjonalność głosowania jest integralną częścią systemu bazowego (Dom 5) i wszystkie dane widoczne w Strefie stanowią bieżący widok. Operacja głosowania w Strefie Klienta ma bezpośredni skutek w Dom 5, dane nie są nigdzie dodatkowo przetwarzane co gwarantuje ich spójność i jednorodność.

10. Jak zabezpieczona jest technicznie Strefa Klienta?

Od strony technicznej architektura Strefy Klienta oparta jest na urządzeniach świadczących najwyższy stopień bezpieczeństwa popary raportem niezależnej firmy zajmującej się bezpieczeństwem informatycznym - NSS Labs.

 


Pobierz Acrobat Reader

Strefa klienta

informacje o strefie >
Zapytaj o ofertę
Nieruchomości na sprzedaż

Wspieramy

ElektroEko

Współpracujemy

Współpracujemy z REGIONALNYM CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA IM. JANA PAWŁA II W SŁUPSKU

Kontakt z nami

Biuro Zarządu ZZN Sp. z o.o.
ul. 17 stycznia 48,
02-146 Warszawa

(22) 572 55 70